تصادف عجیب و غریب مدل 3، شعار «شکست ترمز» را که تسلا یک مرد چینی را به خاطر آن به دادگاه کشانده بود، در چشم انداز قرار می دهد.

برچسب MG6 با این جمله که رانندگان تسلا را مسخره می کندبرای جلوگیری از برخورد سپر به سپر در نتیجه خرابی ترمز، مالک محترم تسلا لطفا سبقت بگیریدیا برخی از این موارد، با این حال او دقیقاً کسی بود که نتوانست به موقع مانور بدهد، تسلا را لمس کرد، تصادف کرد و ماشین را روی سقف آن چرخاند.

اینها ممکن است باعث شده باشد که صاحب تسلا مدل 3 در آنجا یک برچسب سپر خود را تحقیرآمیز بخواند: “خرابی ترمز، نزدیک نشویدیا چیزی شبیه به آن در عقب خودروی برقی آنها. به طرز عجیبی، همان مدل 3 توسط یک راننده MG6 سبزرنگ که برچسب سپر تسلا مخصوص خودش را داشت و افسانه های شهری اطراف را مسخره می کرد، قطع شد. تصادفات “شکست ترمز” آن.

با این حال، تصادف قبلی با یک راننده تسلا در حالت مستی نیز به گردن خودرو افتاده است، در حالی که تصادف مرگبار خود شتاب دهنده اخیر نیز توسط راننده به نقص ترمز منجر شد. حتی در نمایشگاه‌های خودرو اعتراض‌هایی به نام «خرابی ترمز تسلا» صورت گرفته است که نشان می‌دهد سرزنش ویژگی Autopilot تا حدودی به یک افسانه شهری در چین تبدیل شده است.

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 483 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Quirky-Model-3-accident-puts-the-brake-failure-mantra-that-Tesla-took-a-Chinese-man-to-court-for-in-perspective.671037.0.htmlدر حالی که MG6 کامل شده بود، مدل 3 به سختی با یک خراش و برچسب خنده دار روی صفحه نمایش غرور آفرین فرار کرد. مالک MG6 ظاهراً تبر برای ساییدن با وسایل نقلیه تسلا داشت، بنابراین آنها ممکن است عمداً تصمیم به سبقت خطرناکی داشته باشند و دو برچسب سپر “شکست ترمز” را در چشم انداز قرار دهند.