تسلا پرونده ای را برای بازگرداندن رادار به کیت سخت افزاری خودران خود در ماه ژانویه تشکیل می دهد

در حالی که ایلان ماسک گفته است که کیت تسلا ویژن با دوربین های با وضوح بالا نسبت به LiDAR قبلی با راه حل Vision که تسلا از شر آن خلاص شده برتری خواهد داشت، او همچنین اضافه کرد که رادارهای بسیار با کیفیت بالا به طور کلی چیز دیگری هستند و واقعی را اضافه می کنند. ارزش. با این حال، 6 آنتن Tx در اسناد تأییدیه FCC، به دلیل تعداد کانال های مجازی که می تواند روی آن کار کند، نشان نمی دهد که این یک رادار با وضوح بالا است.

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 500 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

تسلا پس از حذف LiDAR و سنسورهای پارک اولتراسونیک از خودروهای خود، و گفت که راه حل Vision تنها با دوربین برای جایگزینی کافی خواهد بود، تسلا به دنبال بازگرداندن رادار به شکلی در ماه آینده است. در ماه ژوئن، تسلا یک دستگاه جدید “رادار با وضوح بالا” با کد 1541584 را برای آزمایش و تایید به کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) برای فروش در ایالات متحده ارسال کرد و امروز یک تمدید را برای FCC ثبت کرد تا جزئیات آن را مخفی نگه دارد. برای 60 روز دیگر، به عنوان “این دستگاه تا اواسط ژانویه 2023 به بازار عرضه نخواهد شد

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-files-to-bring-radar-back-to-its-self-driving-hardware-kit-as-soon-as-January.673147.0.html

طبق گزارش‌ها، سامسونگ قبلاً سفارش تسلا را برای دوربین‌های با وضوح بالا دریافت کرده است، بنابراین آماده‌سازی تولید ممکن است از قبل در راه باشد، با یک رادار برای راحتی بیشتر. به نظر می رسد که نظر مدیر عامل سابق فولکس واگن مبنی بر اینکه برای سطوح بالاتر رانندگی خودکار خودروهای برقی قطعاً علاوه بر دوربین ها به LiDAR نیز نیاز دارند، ممکن است تایید شود.

فرکانس‌های عملیاتی دستگاه تا حد زیادی با رادارهای خارجی بوش و ساخت قاره‌ای که تسلا تاکنون برای ویژگی‌های رانندگی خودران خود استفاده کرده بود، همپوشانی دارد، بنابراین احتمال کمی وجود دارد که چیزی غیر از یک مجموعه سخت‌افزاری خودران باشد. به عنوان مثال، برخی از خودروهای برقی ساخت چین مانند لوتوس Eletre جدید، دارای رادار داخلی هستند که می تواند سگ ها یا کودکان باقی مانده در ماشین را تشخیص دهد و سیستم تهویه مطبوع را بر این اساس تنظیم کند، اما به نظر نمی رسد در اینجا اینطور باشد.

شارژر هوشمند Pulsar Plus Level 2 40A EV را در آمازون دریافت کنید