تست تمرینی Ecovacs Deebot T20 Omni: ربات جاروبرقی با چرخاندن لگن و تمیز کردن موپ آب گرم

با این حال، ربات جاروبرقی و پاک کننده نیز ویژگی های زیادی را ارائه می دهد که در سایر مدل های میان رده وجود ندارد یا به ندرت وجود دارد. اول و مهمتر از همه، ایستگاه جامع نظافت وجود دارد. علاوه بر استخراج کثیفی از ظرف گرد و غبار موجود در ربات به یک کیسه گرد و غبار یکبار مصرف 3 لیتری در ایستگاه، همچنین با مخازن بزرگ آب تازه و کثیف خود، دستگاه موپ را مرطوب و تمیز می کند. علاوه بر این، موپ ها پس از آن با هوای گرم خشک می شوند. جزئیات بیشتر در این مورد در زیر.

علاوه بر این، Ecovacs Deebot T20 Omni بسیاری از ویژگی های دیگر را ارائه می دهد که در مدل های X1 وجود دارد. اینها شامل دستیار صوتی خود ربات YIKO است که می تواند برای کنترل ربات از طریق طیف وسیعی از دستورات صوتی استفاده شود. البته، کنترل از طریق برنامه الزامی است، که تعدادی تنظیمات را به روش معمول ارائه می دهد (اما نه به اندازه سری X1).


منبع: https://www.notebookcheck.net/Ecovacs-Deebot-T20-Omni-practice-test-vacuum-mopping-robot-with-hip-swing-and-hot-water-mop-cleaning.726674.0.html

Ecovacs Deebot T20 Omni، به طور دقیق، یک مدل میان رده است، زیرا متعلق به سری T سازنده است. بنابراین در بین مدل های برتر قرار دارد Deebot X1 Omni (تقریباً 970 یورو / 1060 دلار در آمازون) و Deebot X1e Omni (تقریباً 970 یورو در آمازون). با این حال، هنوز هم قیمتی در حدود 1000 یورو (~ 1093 دلار) دارد که برای طبقه بندی ذکر شده بسیار تند است.

TrueDetect 3D 3.0 و TrueMapping 2.0 برای ناوبری و تشخیص موانع استفاده می شود. تفاوت با مدل های برتر در اینجا قابل توجه است، زیرا AIVI 3D با دوربین RGB در جلو نیست. در مقابل، قدرت مکش 6000 Pa حتی کمی بالاتر است. یک برس غلتکی لاستیکی نیز در قسمت زیرین آن تعبیه شده است که گره خوردن مو را کاهش می دهد.