تبلت Lenovo Tab M10 Plus Gen 3 با 34 درصد تخفیف در فروش تبلت جدید عرضه می شود

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

ما قبلاً تب M10 Plus Gen 3 را در مراحل بررسی استاندارد خود قرار داده ایم. از جمله، ما صفحه نمایش روشن 1080p IPS، عمر باتری طولانی، بلندگوهای خوش صدای و کیفیت ساخت خوب تبلت لنوو را تحسین کردیم. از سوی دیگر، دستگاه از یک SoC نسبتا ضعیف Mediatek Helio G80 تغذیه می‌کند، در حالی که حافظه قابل ارتقا eMMC نیز نسبتاً کند است. در طول جلسات مرور منظم یا مصرف رسانه ها نباید مشکلی ایجاد شود، به همین دلیل است که این تبلت برای کاربرانی که قصد ندارند هیچ بازی را با ابزار جدید خود بازی کنند، مناسب است.

Lenovo Tab M10 Plus (Storm Grey, 128GB) را با قیمت 149 دلار آمریکا با استفاده از کد کوپن “TABBFIJ4” در هنگام تسویه حساب بخرید.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Lenovo-Tab-M10-Plus-Gen-3-discounted-by-34-in-new-tablet-sale.734498.0.html

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.