بهینه سازی حسگر Stellar Galaxy S23 Ultra HP2 می تواند شبنگاری سامسونگ را به سطوح جدیدی ارتقا دهد

Ice universe دوباره نشت گلکسی S23 Ultra را منتشر کرده است و این بار فوکوس مناسب روی تجهیزات دوربین انجام شده است. مدت ها شایعه شده بود که سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا از سنسور ISOCELL HP2 200 مگاپیکسلی به عنوان بخشی از تجهیزات دوربین خود بهره می برد. راهنمایی کننده ادعا می کند که بهینه سازی های “قابل توجه” تضمین می کند که عکاسی در شب S23 Ultra حتی ممکن است گلکسی S22 Ultra را با حالت شب تخصصی و دوربین های “nightography” شکست دهد.

دنیل آر دیکین
دانیل آر دیکین – مدیر اخبار و مجله – 2843 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2012

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Stellar-Galaxy-S23-Ultra-HP2-sensor-optimizations-could-elevate-Samsung-nightography-to-new-levels.663566.0.html

به نظر می رسد FWC (ظرفیت کامل چاه) نسبت به 10000e- (“e-” = الکترون ها) تهاجمی کمتری خواهد داشت، که ظاهراً باید به تعیین چگونگی واکنش پیکسل ها به نور به خصوص پس از تاریکی کمک کند. منبع همچنین بیان می کند که “RMS، RTN، FPN به طور قابل توجهی بهینه شده اند”، با کسانی که می دانند (pdf) درک این موضوع که این موارد به ترتیب مخفف Root Mean Square، Random Telegraph Noise (می تواند باعث سوسو زدن پیکسل ها شود) و Fixed-Pattern Noise (در عکاسی با نوردهی طولانی رخ می دهد) هستند. اساساً ترکیب کاهش نویز و کنترل، نام بازی در اینجا است، به خصوص در هنگام عکاسی در نور کم.

فاش کننده به طور خاص بیان می کند که عکاسی در شب برای Samsung Galaxy S23 Ultra “به طور قابل توجهی بهبود یافته است” در حالی که پستی را از سایت رسانه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است که ظاهرا توضیح می دهد که چرا دارندگان آینده با نویز کمتری نسبت به قبل از ماه عکس می گیرند. رمزگشایی این توضیح، هم به زبان چینی و هم به زبان انگلیسی، برای ناظر عمومی، به لطف این، دشوار است حضور چند نویسه اولیه مرتبط با دوربین (به توییت تعبیه شده در زیر مراجعه کنید).

Ice universe اساساً همین را می‌گوید، و معتقد است که «عملکرد صحنه‌های شبانه می‌تواند بهتر باشد» برای Samsung Galaxy S23 Ultra به لطف وجود حسگر ISOCELL HP2 (ظاهراً بیشتر شبیه یک واحد تولید شده توسط شرکت رقیب سونی است) و موارد ذکر شده در بالا. بهینه سازی برای مقابله با نویز و منابع نویز. سامسونگ قبلا خبر داد قابلیت حالت شب بسیاری از دستگاه‌هایش، از A32 تا Note10 و تا Galaxy S22 Ultra، با گوشی دومی که دارای سیستم دوربین شب‌نگاری است که توسط سنسور 108 مگاپیکسلی (Samsung ISOCELL HM3) هدایت می‌شود. Galaxy S23 Ultra نیز در این زمینه خاص امیدوارکننده به نظر می رسد.

سامسونگ گلکسی نوت 20 را در آمازون بخرید