بررسی گوشی‌های هوشمند OnePlus Nord 3: تجربه‌ای تقریباً پرچمدار که به ضرر شما نیست

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در شرایط نوری مناسب سلفی های خوبی می گیرد. رنگ پوست و جزئیات ظریف صورت به خوبی بازتولید می شوند. نتایج پرتره به طور کلی رضایت بخش است، اگرچه جلوه بوکه می تواند برجسته تر باشد. ویدیوهای دوربین جلو با کیفیت 1080p 30 فریم در ثانیه محدود می شوند.

برخلاف Apple iPhone 14 Pro، Nord 3 می تواند جزئیات خوبی را در سایه ها نیز حفظ کند. دوربین اصلی به صورت پیش‌فرض 12.5 مگاپیکسل پیکسل را انجام می‌دهد، اما شما همچنین می‌توانید مستقیماً با 50 مگاپیکسل عکس بگیرید.

عکس‌های با نور کم به طرز شگفت‌آوری در Nord 3 با نویز کم و وضوح خوب جزئیاتی مانند خز خرس عروسکی و متن روی پیراهن آن به خوبی نمایش داده می‌شوند.

در عکس‌های زیر، Nord 3 و OnePlus 11 دارای حاشیه‌های رنگی در لبه‌های ساختمان هستند. این مورد در مورد iPhone 14 Pro و Samsung Galaxy S23 Ultra صدق نمی کند.

حتی بدون نام تجاری Hasselblad، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Nord 3 سونی IMX890 نتایجی کاملاً شبیه به OnePlus 11 ایجاد می کند. جزئیات به خوبی با اشباع رنگ خوب نمایش داده می شوند. سر و صدا چندان قابل توجه نیست مگر اینکه با 100% برش مشاهده شود.

در حالت عادی، دوربین قادر به انجام زوم اپتیکال 2 برابری است. عکس های زوم شده برای استفاده منظم با بازتولید رنگ مناسب و وضوح قابل استفاده هستند. با این حال، مشاهده می‌کنیم که تشخیص برخی از جزئیات دقیق‌تر، مانند دیوار پشت ماشین در عکس زیر، برای دوربین دشوار است.

علاوه بر دوربین اصلی، دوربین 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 فوق عریض در Nord 3 نیز نتایج خوبی ارائه می دهد. با این حال، رنگ ها در مقایسه با دوربین اصلی کمی خاموش به نظر می رسند. ظاهراً OnePlus برای به حداقل رساندن اعوجاج لنز، زاویه فوق عریض را از 120 درجه در Nord 2 به 112 درجه در Nord 3 کاهش داده است.

دوربین اصلی از فیلمبرداری تا 4K 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند، اما EIS فقط در تنظیمات 1080p در دسترس است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/OnePlus-Nord-3-Smartphone-Review-Near-flagship-experience-that-doesn-t-break-the-bank.731816.0.html

دوربین اصلی و فوق عریض به‌طور خودکار در نور کم به حالت شب تغییر می‌کنند بدون اینکه راهی برای خاموش کردن آن وجود نداشته باشد. با این حال، هنگام استفاده از حالت زوم 2 برابری، حالت شب باید به صورت دستی فعال شود.