بررسی هدفون TWS Nothing Ear (Stick) – صدای شفاف

در Nothing OS 1.1.6، تمام کنترل های گوش (چوب) یکپارچه شده است. تنظیمات مختلفی را می توان تنظیم کرد و از طریق تنظیمات می توان وضعیت هدفون را جویا شد. با فشار طولانی روی نماد بلوتوث در منوی کشویی می توان به کنترل ها دسترسی داشت. وضعیت شارژ تمام باتری ها نیز در اینجا نمایش داده می شود. اکولایزر یکپارچه مسلماً بسیار ساده است. تربل ها، وسط ها و باس ها قابل تنظیم هستند، اما اکولایزر گرافیکی در دسترس نیست.

هیچ چیز دکمه های روی بلندگوها را به عنوان کنترل های فشاری توصیف نمی کند. در اینجا، فشار کمی با گرفتن موچین باید به سطوح جانبی ایرباد اعمال شود. بنابراین خطاهای عملیاتی به طور قابل توجهی کاهش می یابد، به ویژه در مقایسه با گوش (1)، که به لمس حساس هستند. تنها زمانی که هدفون ها را با چوب نگه می داریم، به طور پراکنده متوجه می شویم که فشار یک دکمه ثبت می شود.

تخصیص کلید همچنین می تواند در جزئیات دستگاه تغییر کند. یک، دو بار و سه بار فشار دادن و همچنین فشار دادن و نگه داشتن و دو بار فشار دادن می تواند هدفون TWS را تشخیص دهد. همچنین می‌توان تشخیص سایش را در اینجا تنظیم کرد و حالت تأخیر کم را انتخاب کرد. بدون Nothing Phone (1)، همه تنظیمات همچنان از طریق برنامه Nothing X قابل دسترسی هستند. این برنامه از نظر گرافیکی بر اساس ظاهر Nothing OS است.

کیس شارژ دارای دکمه ای است که جفت سریع گوگل و سوئیچ سریع مایکروسافت را فعال می کند. بنابراین، هدفون TWS به سرعت به یک دستگاه متصل می شود. دکمه نقره ای به خوبی در طراحی کیف شارژ جا می گیرد. با این حال، شما باید بدون شارژ بی سیم با این هدفون بلوتوث کار کنید. آنها دارای استاندارد IP54 هستند که از هدفون در برابر گرد و غبار و پاشیدن آب محافظت می کند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Nothing-Ear-Stick-TWS-headphones-review-Transparent-sound.665463.0.html