ایسوس از اولین روتر بازی Wi-Fi 7 جهان، کنترلر سفارشی با DAC داخلی و صندلی بازی جدید رونمایی کرد.

در نهایت، صندلی بازی Asus ROG Destrier Ergo با پشتیبانی از سر و کمر عرضه می شود. ایسوس ادعا می کند که دسته های بالشتکی آن به صورت سفارشی طراحی شده اند تا تجربه بازی های موبایلی را افزایش دهند. پنل آکوستیک قابل جدا شدن دور سر کاربر می‌پیچد و از صداهای بیرونی محافظت می‌کند. ابعاد آن ۷۲۰×۸۴۰×۱۲۴۰-۱۴۴۰ میلی‌متر (عرض/عمق/ارتفاع)، وزن آن ۲۵ کیلوگرم است و می‌تواند تا ۱۵۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند. صندلی دارای دو درجه شیب 90 و 135 است و تکیه گاه کمر را می توان با افزایش 1 سانتی متر و 7 سانتی متر تنظیم کرد.

ایسوس مجموعه‌ای از تجهیزات جانبی را برای تکمیل نمایش خود در CES 2023 معرفی کرده است. گیمرها می‌توانند یک راه‌اندازی تمام ایسوس بسازند، همراه با رایانه‌ی بازی از پیش ساخته شده، صفحه‌کلید مکانیکی بی‌سیم، ماوس بازی، روتر بازی (ROG Rapture GT-BE98)، صندلی بازی (ROG Destrier Ergo Gaming Chair) و حتی یک کنترلر ( ROG Raikiri Pro PC). ایسوس هنوز تاریخ عرضه این صندلی، کنترلر و روتر را اعلام نکرده است.

روتر بازی ایسوس ROG Rapture GT-BE98

با رفتن به رایانه شخصی ROG Raikiri Pro، یک کنترلر دکور شده با صفحه نمایش OLED و یک DAC داخلی دریافت می کنید. چهار دکمه قابل تنظیم در پشت به همراه ماشه های مرحله قابل انتخاب وجود دارد. اساساً عملکرد کنترلر DualSense Edge یا Xbox Elite Wireless را با ROG Swag ارائه می دهد. گزینه های اتصال شامل بلوتوث، 2.4 گیگاهرتز بی سیم و USB-C است. نگاشت های کلیدی رایانه شخصی ROG Raikiri Pro را می توان از طریق برنامه Armory Crate ایسوس سفارشی کرد. قیمت آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

صندلی بازی Asus ROG Destrier Ergo

ROG Rapture GT-BE98 اولین روتر گیمینگ Wi-Fi 7 در جهان است که به آن امکان می دهد از فناوری پیشرفته مانند کانال های 320 مگاهرتز توسعه یافته در باند 6 گیگاهرتز، مدولاسیون 4K QAM، عملکرد Multi-Link و Multi-RU Puncturing پشتیبانی کند. . کانال 6 گیگاهرتز روی روتر دارای حداکثر توان خروجی 11.5 گیگابیت بر ثانیه است. این دستگاه دارای یک پورت WAN با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه، دو درگاه LAN با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه و چهار درگاه اترنت گیگابیتی به همراه یک پورت USB 3.0 و USB 2.0 است. دیگر ROG Rapture GT-BE98 شامل 2 گیگابایت رم و 256 مگابایت حافظه داخلی است.

کنترلر کامپیوتر ROG Raikiri Pro

من از سن 8 سالگی یک گیمر پرشور رایانه شخصی بودم. اشتیاق من به بازی در نهایت مرا به سمت فناوری عمومی سوق داد و اولین کنسرت نویسندگی خود را در سن 19 سالگی دریافت کردم. من مدرک مهندسی مکانیک دارم و در رشته مهندسی مکانیک کار کرده ام. صنعت تولید و چند نشریه دیگر مانند Wccftech قبل از پیوستن به Notebookcheck در نوامبر 2019. موضوعات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، بازی و سخت‌افزار رایانه را پوشش می‌دهم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Asus-unveils-the-world-s-first-Wi-Fi-7-gaming-router-custom-controller-with-an-in-built-DAC-and-a-new-gaming-chair.677546.0.html