ایستگاه شارژ Anker 525 اکنون با 20٪ تخفیف

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.

Anker در فروشگاه آنلاین خود و آمازون، مرکز شارژ 525 در ایالات متحده را تخفیف داده است و 20٪ تخفیف در قیمت خرده فروشی معمولی ارائه می دهد. این گجت دارای دو درگاه USB-C، دو درگاه USB-A و سه خروجی AC است. حداکثر توان خروجی 67 وات از درگاه USB-C می تواند لپ تاپ ها را مانند مک بوک پرو سریع شارژ کند.

را ایستگاه شارژ Anker 525، یک هاب USB-C 7 در 1، در حال حاضر در آمازون در ایالات متحده تخفیف دارد. یک کوپن درون صفحه به شما 20 درصد تخفیف در MSRP 59.99 دلار آمریکا می دهد و به شما امکان می دهد این ابزار را با قیمت 47.99 دلار آمریکا خریداری کنید. همین معامله نیز در فروشگاه موجود است لنگر بزرگ.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین



منبع: https://www.notebookcheck.net/Anker-525-Charging-Station-now-20-off.703979.0.html

پورت های Anker 525 شامل دو پورت USB-C و دو پورت USB-A است که می توانید از آنها برای شارژ لپ تاپ، گوشی هوشمند و سایر گجت ها استفاده کنید. به گفته Anker، حداکثر توان خروجی 67 وات است که یک مک بوک پرو را 17 درصد سریعتر از شارژر اصلی شارژ می کند. با این حال، این تنها با یک پورت USB-C امکان پذیر است. حداکثر توان پورت USB-A 12 وات است و استفاده از دو پورت USB-C خروجی ها را به 45 وات و 20 وات کاهش می دهد.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

ایستگاه شارژ Anker 525 دارای حداکثر توان خروجی 67 وات است (منبع تصویر: Anker)
ایستگاه شارژ Anker 525 دارای حداکثر توان خروجی 67 وات است (منبع تصویر: Anker)