اولین One UI 5 Watch بتای برای Samsung Galaxy Watch4 و Galaxy Watch5 بر اساس کد جدید Wear OS 4 ارائه شد.

گوگل تنها یک ماه پیش Wear OS 4 را معرفی کرد، اما سامسونگ قبلاً برنامه بتای عمومی خود را برای سیستم عامل جدید باز کرده است. این سیستم‌عامل که به‌عنوان ساعت One UI 5 توزیع می‌شود، احتمالاً زمانی که سامسونگ سری گلکسی واچ 6 را عرضه می‌کند، به شکل پایداری خواهد رسید. برای مرجع، سامسونگ اکنون تأیید کرده است که رویداد بعدی Galaxy Unpacked آن در هفته پایانی جولای برگزار می شود.

در همین حال، One UI 5 Watch Beta 1 را برای سری Galaxy Watch4 و Galaxy Watch5 منتشر کرده است. ظاهراً سامسونگ عرضه اولین نسخه بتا را به کسانی که در کره جنوبی و ایالات متحده زندگی می کنند محدود کرده است. با این حال، ما تصور می کنیم که در نهایت One UI 5 Watch Beta را در مناطق دیگر ارائه دهد. در حال حاضر، دارندگان سری Galaxy Watch4 و Galaxy Watch5 مستقر در هر یک از این دو کشور می توانند برای One UI 5 Watch Beta 1 از طریق برنامه Samsung Members ثبت نام کنند.

جای تعجب نیست که One UI 5 Watch Beta شامل بسیاری از تغییراتی است که گوگل در زمان معرفی Wear OS 4 خود اعلام کرد. این تغییرات شامل فرمت جدید صفحه ساعت می شود که باید هزینه های اضافی عملکرد را کاهش دهد و عمر باتری را بهبود بخشد، و همچنین ویژگی پشتیبان گیری و بازیابی. One UI 5 Watch Beta 1 تقریباً 1.5 گیگابایت دانلود دارد. لطفاً تصاویر زیر را برای تغییرات کامل One UI 5 Watch Beta 1 سامسونگ مشاهده کنید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/First-One-UI-5-Watch-beta-arrives-for-Samsung-Galaxy-Watch4-and-Galaxy-Watch5-based-on-new-Wear-OS-4-code.724513.0.html