ارزان ترین مدل پایه تسلا مدل Y RWD اکنون در آلمان نیز ساخته می شود

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

اما همانطور که InsideEVs اوایل این هفته متوجه شد که مقرون به صرفه ترین تریم تسلا مدل Y، که در حال حاضر حدود 45000 یورو قیمت دارد و به یک پیشرانه تک موتوره چرخ عقب مجهز است، اکنون نیز در آلمان ساخته می شود و بنابراین در دو رنگ خاص موجود است. رنگ هایی به نام های “Quicksilver” و “Midnight Cherry Red”. با توجه به پیکربندی، این رنگ ها هنوز هم به ترتیب 3000 و 3200 یورو اضافی قیمت دارند و به طور خاص برای Gigafactory برلین جدید و فروشگاه رنگ مدرن آن طراحی شده اند. پیش از این، مدل مقرون به صرفه RWD از کارخانه Gigafactory تسلا در شانگهای چین وارد شده بود.

قبل از این تغییر اخیر، تنها دو مدل محبوب AWD تسلا مدل Y در گیگا برلین تولید می‌شدند – نسخه دوربرد با حداکثر 533 کیلومتر در هر شارژ و تریم عملکرد سریع رعد و برق. علاوه بر تحویل کوتاه‌تر و کارآمدتر برای دارندگان احتمالی تسلا در اروپا، خریداران خودرو اکنون باید حدود 10000 یورو کمتر برای مدل Y که «ساخت آلمان» است بپردازند. باید منتظر ماند و دید که آیا تولید مدل 3 نیز به کارخانه‌های پیشرفته‌ترین سازندگان خودروهای برقی تغییر خواهد کرد، اما از امروز، نسخه اروپایی این سدان همچنان از چین وارد می‌شود.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

از ابتدای سال گذشته، پیشگام خودروهای برقی آمریکایی تسلا موفق‌ترین شاسی‌بلند خود، مدل Y را در کارخانه جدید Gigafactory خود در نزدیکی پایتخت آلمان، پایتخت آلمان، تولید کرده است. با این حال، تا کنون همه مدل‌های پرفروش جهانی در کارخانه جدید تولید نشده‌اند، که برای برخی خریداران اروپایی که بودجه‌محور دارند، وضعیت ناامیدکننده‌ای بود.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک




منبع: https://www.notebookcheck.net/Cheapest-Tesla-Model-Y-RWD-base-model-now-also-being-made-in-Germany.732984.0.html"قرمز گیلاس نیمه شب»  رنگ رنگ تسلا مدل Y منحصراً در گیگا برلین موجود است (تصویر: تسلا)

رنگ “قرمز گیلاسی نیمه شب” برای تسلا مدل Y منحصراً در گیگا برلین موجود است (تصویر: تسلا)